10 belangrijkste stappen bij CRM selectie



ICT informatiecentrum |

Leveranciers zullen proberen u te overtuigen dat hun pakket het best aansluit bij uw organisatie. Laat u echter niet gek maken: u kent uw markt, uw organisatie, de mensen en hun werkwijze het beste. Dit whitepaper helpt u in het beter afstemmen van die kennis bij CRM selectie.

CRM selectie fundament

In het grote aanbod aan CRM systemen dat ene systeem vinden dat het best bij uw organisatie past, is nog niet zo eenvoudig. U kent zelf uw organisatie echter het best en het is zaak dat het nieuwe CRM systeem naadloos aansluit bij uw behoefte en niet andersom. Weten welke functionaliteit aansluit bij uw activiteiten en de dynamiek in uw klantendoelgroep is daarom cruciaal voor het maken van de juiste selectie. Ga daarbij niet over één nacht ijs, maar zet eerst alle eisen (must haves) en wensen (nice to haves) voor uw organisatie op een rij. Maak vervolgens een vergelijking tussen de pakketten die daarop het best aansluiten.

Het ICT informatiecentrum heeft in dit whitepaper alvast wat voorwerk voor uw CRM selectie gedaan, inclusief het weergeven van meningen van experts. Zodat u een goed fundament hebt om het beste CRM systeem voor uw organisatie te selecteren. En dat kan best een ander zijn dan het beste CRM pakket in de markt.

Na het invullen van uw gegevens krijgt u via e-mail direct toegang tot de whitepaper. U kunt deze vervolgens lezen, opslaan of printen. Uw gegevens zijn niet beschikbaar voor derden. Op uw aanvraag is ons privacystatement van toepassing.

 


E-mail  

Volledige naam  

Bedrijfsnaam