Creëer buitengewone klantbeleving en onderscheidt u van uw concurrentie



CRM excellence |

Het is de uitdaging om in plaats van aan de verwachten van uw relatie te voldoen, deze te overtreffen. Dit uit zich in gedegen klantkennis. Door het optimaal inzetten van deze klantkennis is het mogelijk een buitengewone klantbeleving te realiseren waardoor uw concurrerend vermogen wordt versterkt.

Wat is het geheim van een goede concurrentiepositie? Deze vraag wordt regelmatig gesteld, zeker in tijden waarin de concurrentie steeds actiever wordt. Het wordt moeilijker om te concurreren op prijs of inhoud van producten/diensten alleen. De klantbeleving is een concurrerend vermogen.

Klanten verwachten een goed product tegen een redelijke prijs. Echter, enkel tegemoet komen aan die verwachtingen is niet voldoende en hiermee wordt de concurrentiepositie niet versterkt. Het is de uitdaging om de verwachting van de relatie te overtreffen. Men moet de relatie het gevoel geven dat hij zich begrepen, welkom en belangrijk voelt.

Het onderscheidende vermogen voor veel succesvolle leveranciers in deze tijd uit zich in gedegen klantkennis. Die kennis wordt gebruikt om het product of de dienst optimaal af te stemmen op de behoeften van de klant. Door het optimaal inzetten van deze specifieke klantkennis, is het mogelijk een buitengewone klantbeleving te realiseren.

In deze whitepaper leert u de samenhang tussen het creëren van buitengewone klantbelevingen en Customer Relationship Management (CRM) met onder andere customer intimacy strategieën, het effect van klantloyaliteit, klant-emotie en het opbouwen van een 360 graden klantbeeld.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Creëer buitengewone klantbeleving en onderscheidt u van uw concurrentie - ICTwhitepapers.nl

Voorletters / voornaam

Achternaam

Bedrijfsnaam

Zakelijk e-mailadres

Telefoonnummer




* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.