CRM in de cloud uitgelegd



ICT informatiecentrum |

Er is veel geschreven over cloud computing en hetzelfde geldt voor CRM in de cloud. Maar weet u wat cloud technologie daadwerkelijk is? Wat de voor- en nadelen kunnen zijn van CRM in de cloud en met welke zaken u rekening moet houden bij de aanschaf hiervan? In dit whitepaper van het ICT informatiecentrum leest u alles over de toepassing en eigenschappen van CRM in de cloud.

CRM in de cloud

Om via internet informatie en applicaties te benaderen, te wijzigen en te gebruiken is Cloud technologie bedacht. Deze functionaliteiten kunnen dus worden gedaan met een CRM systeem die via een cloud platform (SaaS) beschikbaar zijn. Een CRM systeem in de cloud is via meerdere devices te bereiken, er is slechts één systeem om bij te houden, het onderhoud wordt voor u gedaan en de gebruikers kunnen er overal mee werken als er maar een internetverbinding voor handen is. Daarnaast is het mogelijk om een cloud oplossing eenvoudig te koppelen aan andere toepassingen, die wel bij u op de servers staan geïnstalleerd. Maar er zijn ook nadelen.

Het ICT informatiecentrum beschrijft de toepassing, voor- en nadelen van CRM in de cloud, zodat u een eigen afweging kunt maken of het handig is te kiezen voor een oplossing in de cloud.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

CRM in de cloud uitgelegd - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.