Self Service BI uitgelegd


Self service BI

ICT informatiecentrum |

U dacht zeker ook altijd dat uw bedrijf te klein was voor serieuze Business Intelligence oplossingen? Mis. Bovendien, u kunt het zich niet veroorloven om niets te doen met al die data waarover u beschikt. Self Service Business Intelligence (Self service BI): de perfecte oplossing of één die te mooi lijkt om waar te zijn? Soms ligt de mooiste oplossing voor de hand. Hoe Self Service BI voor u werkt, leest u in dit whitepaper.

Self Service BI

Tijdig relevante informatie kunnen ophoesten en daar bedrijfsbeleid op afstemmen is tegenwoordig hét belangrijkste onderwerp van gesprek voor een manager. Ook voor die van de kleinere organisaties. De data is er. Altijd en overal. Analyse daarvan is belangrijk. Snel, zakelijk en betrouwbaar, gebaseerd op juiste, volledige en actuele informatie. Self Service Business Intelligence biedt de business de mogelijkheid om zelf sturing te geven aan die analyse. Maar ook dat moet wel op een gecontroleerde manier. Compliancy, voldoen aan wet- en regelgeving en transparantie nastreven, moet een dwingende randvoorwaarde zijn. Anders wordt het chaos. Wat u moet doen en wat juist niet om die chaos te voorkomen in uw organisatie, leest u in dit whitepaper.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Self Service BI uitgelegd - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.