Trends in CRM


Trends in CRM

Systony |

Door innovatie binnen CRM software kunnen organisaties adequater omgaan met veranderend koopgedrag. Een CRM systeem moet gericht zijn op het altijd en overal relatiegericht kunnen
ondernemen en het optimaliseren van de samenwerking tussen marketing, verkoop en relatiebeheer. Tevens moet het gericht zijn op het effectiever en efficiënter inrichten van processen rondom relatiebeheer. In dit whitepaper worden de belangrijkste trends in CRM beschreven.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Trends in CRM - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.