Zakelijke dienstverlening - ICTwhitepapers.nl

Zakelijke dienstverlening

e-commerce

10 belangrijke tips voor cross border e-commerce

Logic4 |

Online zakendoen over de grens. Voor veel ondernemers een wens, maar ook een angst. Want een website of producttekst vertalen is één ding, maar bij het internationaliseren van een webshop komt veel meer kijken dan alleen de vertaling. Waar moet je allemaal rekening mee houden? Hoe zijn zaken in andere landen geregeld? En wat valt er te leren van ondernemers die de stap al hebben gezet? Lees verder / download


DMS: Steunpilaar in bedrijfsprocessen

IDB groep |

Iedere organisatie heeft ermee te maken. Een toenemende hoeveelheid inkomende, interne en uitgaande document- en informatiestromen. Zorgvuldige omgang met alle documenten is vereist en alles moet zo goed mogelijk geregistreerd, gearchiveerd en beveiligd worden. Hoe u dit realiseert leest u in dit whitepaper. Lees verder / download


CRM Super Users, onmisbaar in uw organisatie!

Zinnovation CRM |

De continuïteit van CRM hoort hoog op de agenda te staan bij uw organisatie. Het is van belang dat de uitval minimaal is waardoor het vertrouwen onder de medewerkers groeit. Met een aantal Super Users borgt u de continuïteit van CRM binnen uw organisatie. Lees verder / download


Integratiemogelijkheden Microsoft Dynamics NAV en SharePoint

Thysia Information Management |

Veel gebruikers van Microsoft Dynamics NAV (voorheen: Navision) geven aan hun informatievoorziening te willen verbeteren. Na de invoering van het ERP pakket als basis horen we vaak de volgende vragen: hoe kunnen we eenvoudiger samenwerken en informatie delen met klanten en leveranciers, hoe kunnen we ongestructureerde informatie beter beheren en hoe kunnen we onze medewerkers productiever laten worden? Lees verder / download


Wel of niet upgraden naar Microsoft Dynamics NAV 2016?

Axians |

Er zijn bedrijven die al jaren met dezelfde versie van het ERP systeem werken. Dan is de kans groot dat het systeem niet meer voldoet aan de allerlaatste stand der techniek. Een systeem dat bovendien niet is meegegroeid met de ontwikkelingen in uw markt. Bedrijven met een verouderd systeem lopen grote risico’s en missen veel kansen om efficiënter en effectiever te werken. Lees verder / download


De échte verschillen tussen Microsoft Dynamics AX en NAV

Cegeka

Er is al heel wat inkt verspild aan vergelijkingen tussen de ERP systemen Microsoft Dynamics AX en Microsoft Dynamics NAV. Sommige daarvan zijn zondermeer gekleurd, andere erg theoretisch. Volgens Microsoft zelf voelt Dynamics NAV zich beter thuis in kleinere bedrijven en tegenhanger Dynamics AX in (hele) grote organisaties. Lees verder / download


Gedragscodes voor social intranet

De IT-jurist |

Sinds de opkomst van social media zie je ook steeds meer dat het traditionele intranet van bedrijven wordt aangevuld met een sociaal intranet. In dit artikel zal worden stilgestaan bij de gedragsregels die werknemers in acht dienen te nemen bij het gebruik van social intranet. Lees verder / download


Checklist ITSM software selectie

Pink Elephant |

De selectie van een ITSM softwarepakket is meestal een strategische activiteit. Met de leverancier wordt immers een langdurige strategische relatie aangegaan en de ITSM applicatie heeft invloed op de werkwijze van uw organisatie. Reden genoeg voor een uiterst zorgvuldige pakketselectie. Lees verder / download


Wat is CRM eigenlijk?

Zinnovation CRM |

Vindt u het belangrijk om uw klanten centraal te zetten, maar bent u nog niet zo bekend met de voordelen en mogelijkheden van CRM? In dit whitepaper behandelen we alle aspecten van CRM zoals strategie, software, valkuilen en hoe u niet alleen klantvriendelijk, maar ook klantgericht kunt gaan werken. Lees verder / download


5 Tips voor efficiënt ERP onderhoud

Pink Elephant |

Na een aardige investering in de software en ERP implementatie heeft u inmiddels een goed functionerend ERP systeem draaien. Uw mensen zijn opgeleid en uw organisatie groeit, mede dankzij uw ERP systeem. De beoogde resultaten worden gehaald, dus wat nu? Lees verder / download


4 veelvoorkomende fouten bij een ERP implementatie

Pink Elephant |

Tijdens het implementeren van een nieuw ERP systeem kunnen oneindig veel dingen mis gaan. Een succesvolle ERP implementatie hangt niet alleen af van de selectie van de juiste toepassing, maar juist van de kwaliteit van de communicatie tussen u en uw implementatiepartner. Lees verder / download


Inbound Succes

Systony |

Welke kracht heeft de koppeling van CRM en marketingautomatisering? Dit eBook legt uit hoe de samenwerking van marketing en verkoop leidt tot meer omzet. Lees verder / download


Putting the ‘i’ in CRM

BrixCRM |

Veel traditionele CRM-tools richten zich op de behoeften van het management. Om de klant echter optimaal te kunnen bedienen, is het belangrijk de medewerker, die in contact staat met de klant, zo goed mogelijk te ondersteunen. Effectieve CRM richt zich daarom op de individuele gebruiker. Lees verder / download


Comfortabel en productief werken met je tablet

ErgoDirect International |

Het zakelijk tabletgebruik neemt toe. Dit betekent dat medewerkers ook vaker reguliere werktaken uitvoeren op een tablet, zoals mailen en langere teksten schrijven. Het probleem is nu dat tablets eigenlijk niet geschikt zijn voor deze uitvoerige taken. Hoe je toch comfortabel kunt werken… Lees verder / download


Recycle CRM

Zinnovation CRM |

U heeft vast wel eens relaties horen verzuchten dat er ooit CRM software is aangeschaft maar dat deze ligt te verstoffen op de plank. Er wordt namelijk regelmatig software aangekocht waar in eerste instantie hoge verwachtingen van zijn, die later niet of nauwelijks worden waargemaakt. Lees verder / download


Professioneel plannen binnen uw organisatie

Symagic |

Dat op elke winst- en verliesrekening de post personeelskosten zwaar drukt, is bekend. Hoe de beoogde resultaten van de personeelskosten (namelijk het rendement van de bedrijfsvoering) door middel van een optimale planning beïnvloed kunnen worden, heeft helaas erg weinig aandacht. Lees verder / download


De grijze massa van uw klant

CRM excellence |

In dit artikel leert u waarom uw succes afhankelijk is van de werking van de hersenen van uw klanten en prospects, en hoe u hierop in kunt spelen met uw commerciële activiteiten en de implementatie van uw CRM strategie. Zodat u de relatie met uw doelgroep geheel onder controle heeft. Lees verder / download


Bewindvoering en dossiervorming

eDocs |

Bewindvoerders beschikken over veel documenten (brieven, e-mail, officedocumenten, etc.) die veel ruimte en tijd vragen; dus hoge kosten. eDocs Oldenzaal helpt Bewindvoerders met rust, ruimte en efficiëntie. Efficiënt archiveren met eDocs Oldenzaal Lees verder / download


We hebben een DMS. En wat nu?

ETTU |

Het aanschaffen en invoeren van nieuw documentmanagement systeem (DMS) en de daarbij horende werkwijzen kunnen uitdagende trajecten zijn. Tijdens zulke trajecten worden bestaande werkwijzen, procedures en systemen onder de loop genomen en worden aangepast en voorbereid voor de nieuwe situatie. Lees verder / download


Beheer van CRM-applicaties

Zinnovation |

Goed en professioneel beheer van uw CRM-applicatie vergroot en bewaakt de continuïteit van de gedane investering.
In ons whitepaper: Beheer van CRM-applicaties leggen we uit hoe u van uw investering in CRM een lange termijn succes kunt maken. Lees verder / download


ERP software is springlevend

K3 Business Solutions |

ERP (Enterprise Resource Planning) is decennia lang de “kip met de gouden eieren” geweest in de IT-wereld. En, de penetratiegraad van ERP in de branches; Retail, Wholesale en productie bedraagt meer dan 67% en terecht! Lees verder / download


DMS: orde in de chaos

DDi Document Software |

Het zou de gewoonste zaak van de wereld moeten zijn: de elektronische invoer, bewerking en archivering van documenten die voor een bedrijfsvoering cruciaal zijn. Lees verder / download


Klachtenmanagement als ServiceTool

Kodision |

Een optimale behandeling en afhandeling van klachten heeft een positieve invloed op de klanttevredenheid en klantloyaliteit en levert organisaties veel kostenbesparingen en innovaties op. In deze whitepaper meer over het efficiënter omgaan met het afhandelen van klachten. Lees verder / download


Hoe uw organisatie CRM adopteert

SuperOffice Benelux |

CRM (Customer Relationship Management) behelst een filosofie en een strategie, waarin alles draait om het bouwenvan een betere relatie met klanten. CRM-software geefthelder inzicht in behoeften en gedrag van klanten, zodat een stevige klantrelatie opgebouwd kan worden. Lees verder / download