Zo kiest u CRM software



ICT informatiecentrum |

Als het gaat om direct aan klanten gerelateerde toepassingen, zoals CRM software, zijn de veranderingen snel, groot en veelvuldig. Flexibiliteit inbouwen is dan cruciaal. Hoe u dat doet en hoe u kunt mee veranderen met de economie, de markt en uw klanten leest u in dit whitepaper.

Kiezen van CRM software

Bij de keuze van CRM software – ook als die qua functionaliteit is afgestemd op de eisen en wensen van uw organisatie – zou u moeten laten meewegen in hoeverre u die oplossing helemaal op maat laat maken of een standaard oplossing gaat gebruiken. Tegenwoordig zijn veel van deze CRM oplossingen bovendien als cloud applicatie beschikbaar. Daarmee kunt u weliswaar altijd en overal beschikken over de (toepassing van de) CRM software, maar is uw organisatie daar wel zo geschikt voor? Of moet u uw organisatie juist/nog geschikt maken? Hoe veilig is zo’n cloud toepassing eigenlijk? Werken uw medewerkers wel consequent en consistent genoeg om met zo’n cloud toepassing om te gaan? Kunt u makkelijk wisselen in de samenstelling van gebruikersgroepen? Hoe staat het met de data in die cloud oplossing? Waar liggen de verantwoordelijkheden?

Kortom, er zijn genoeg vragen over de keuze van CRM software. Vragen die voor een belangrijk deel in dit whitepaper van het ICT informatiecentrum worden beantwoord en voor u de keuze makkelijker kunnen maken.

Na het invullen van uw gegevens krijgt u via e-mail direct toegang tot de whitepaper. U kunt deze vervolgens lezen, opslaan of printen. Uw gegevens zijn niet beschikbaar voor derden. Op uw aanvraag is ons privacystatement van toepassing.

 


E-mail  

Volledige naam  

Bedrijfsnaam