E-HRM – Waarom steeds meer organisaties ermee werken



ICT informatiecentrum |

Hoe mooi zou het zijn als uw medewerkers zelf hun gegevens bijhouden in het HRM systeem? Dat scheelt u werk en verkleint de kans op fouten. Die medewerker hoeft het immers maar één keer te doen? En als alles toch al digitaal is, wat is dan het probleem? Dit whitepaper van ICT informatiecentrum is speciaal geschreven voor die HR professionals die precies willen weten welke voordelen er voor hen aan een e-HRM systeem zitten.

Voordelen e-HRM systeem

De technologie om betrokkenen zelf gegevens te laten bijhouden in een e-HRM systeem is er. Het direct kunnen vergelijken van kwaliteiten, capaciteiten en competenties met de behoefte legt de basis voor een succesvolle onderneming. Dus als steeds meer digitaal werkende organisatie past een e-HRM systeem naadloos in die visie. Uw HRM medewerkers kunnen zich richten op de strategische kant van HRM en minder op de uitvoerende kant. Door met een e-HRM te werken zijn kerngegevens van uw medewerkers beter beschikbaar en kunt u daar betere inzichten mee genereren. Papier kost tijd, geld, is inefficiënt en stagneert de communicatie. Hoe u zich die moeite, tijd en geld kunt besparen leest u in dit whitepaper.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

E-HRM – Waarom steeds meer organisaties ermee werken - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.