7 Aandachtspunten om een verkeerde CRM software selectie te voorkomen



CRM excellence |

Organisaties die zich op dit moment (opnieuw) in een CRM software selectie traject begeven, hebben een grote uitdaging. Daar waar vroeger de focus lag op de kenmerken en de functionaliteit van de software, is dat al lang niet meer genoeg.

De CRM software moet niet alleen aan de huidige wensen kunnen voldoen, maar moet ook de flexibiliteit hebben om toekomstige bedrijfsprocessen te ondersteunen en aan toekomstige ICT architectuur vragen voldoen.

In dit whitepaper beschrijven we de belangrijkste aspecten waar uw schaalbare, toekomstbestendige CRM oplossing aan zou moeten voldoen. Zodat u in staat bent deze aspecten in uw eigen CRM selectie mee te nemen. U kunt de hier beschreven aspecten beoordelen op relevantie binnen uw situatie en meenemen in de door u gevolgde selectieprocedure.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

7 Aandachtspunten om een verkeerde CRM software selectie te voorkomen - ICTwhitepapers.nl

Voorletters / voornaam

Achternaam

Bedrijfsnaam

Zakelijk e-mailadres

Telefoonnummer




* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.