CRM: Zijn alle klanten even belangrijk?


Zijn alle klanten even belangrijk

CRM excellence |

De meeste organisaties zijn voor een groot deel van hun omzet afhankelijk van de orders die afkomstig zijn van bestaande klanten. Daarom wordt er goed op de bestaande klanten gepast. In dit whitepaper wordt stilgestaan bij welke klanten met name extra aandacht verdienen en hoe uw bestaande CRM systeem het mogelijk maakt om dit op een goede manier te doen.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

CRM: Zijn alle klanten even belangrijk? - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.