De grijze massa van uw klant


Hoe u met uw CRM oplossing koopgedrag beïnvloedt

De grijze massa van uw klant

 

Gratis e-boek

 

Waarom deze whitepaper lezen?

In dit artikel leert u waarom uw succes afhankelijk is van de werking van de hersenen van uw klanten en prospects, en hoe u hierop in kunt spelen met uw commerciële activiteiten en de implementatie van uw CRM strategie. Zodat u de relatie met uw doelgroep geheel onder controle heeft.

Het enige wat u hoeft te doen is te begrijpen hoe onze hersenen werken en uw commerciële processen hierop af te stemmen.

De belangrijkste aandachtsgebieden hierbij zijn:

1. Het koopproces van de ander
2. Het invullen van fase 0
3. De consequenties voor uw CRM implementatie

Het koopproces van een klant is voor 95% een onbewust proces, zowel voor in de B2C als in de B2B markt. Uw klant maakt niet op basis van bewuste gedachten een keuze. Klanten maken vooral onbewuste keuzes en voeren dan de bewuste bewijsvoeren waarom ze deze keuzes hebben gemaakt.

Wilt u meer weten over de de interne dialoog van de klant, fases van het aankoopproces en hoe u hierop kunt inspelen met uw commerciële activiteiten? Lees het in ons whitepaper ‘De grijze massa van uw klant’.

 

Gratis e-boek