De grijze massa van uw klant



CRM excellence |

In dit artikel leert u waarom uw succes afhankelijk is van de werking van de hersenen van uw klanten en prospects, en hoe u hierop in kunt spelen met uw commerciële activiteiten en de implementatie van uw CRM strategie. Zodat u de relatie met uw doelgroep geheel onder controle heeft.

Het enige wat u hoeft te doen is te begrijpen hoe onze hersenen werken en uw commerciële processen hierop af te stemmen.

De belangrijkste aandachtsgebieden hierbij zijn:
1. Het koopproces van de ander
2. Het invullen van fase 0
3. De consequenties voor uw CRM implementatie

Het koopproces van een klant is voor 95% een onbewust proces, zowel voor in de B2C als in de B2B markt. Uw klant maakt niet op basis van bewuste gedachten een keuze. Klanten maken vooral onbewuste keuzes en voeren dan de bewuste bewijsvoeren waarom ze deze keuzes hebben gemaakt.

Wilt u meer weten over de de interne dialoog van de klant, fases van het aankoopproces en hoe u hierop kunt inspelen met uw commerciële activiteiten? Lees het in ons whitepaper ‘De grijze massa van uw klant’.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

De grijze massa van uw klant - ICTwhitepapers.nl

Voorletters / voornaam

Achternaam

Bedrijfsnaam

Zakelijk e-mailadres

Telefoonnummer




* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.