De toegevoegde waarde van CRM in het MKB



BEND CRM |

In dit whitepaper beschrijven we de toegevoegde waarde van CRM voor een MKB-organisatie. Of deze nu bestaat uit 5 of 150 medewerkers, CRM draagt bij aan een beter bedrijfsresultaat en hogere klanttevredenheid.

Het verbeteren van het bedrijfsresultaat met de inzet van CRM-software is mogelijk door de klantwaarde te vergroten en de interne organisatie beter te laten presteren. Klantgericht werken is daarbij het uitgangspunt. Daarnaast is er in dit whitepaper aandacht voor een betere samenwerking tussen collega’s en afdelingen en hoe CRM bijdraagt aan de effectiviteit van verkoop en marketing activiteiten.

We bespreken vijf redenen om CRM in te zetten in het MKB:

    •   Klantgericht werken in de hele organisatie
    •   Betere samenwerking tussen collega’s en afdelingen
    •   Altijd en overal kunnen werken
    •   Optimaliseren van de marketingactiviteiten
    •   Verbeteren van de salesresultaten

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

De toegevoegde waarde van CRM in het MKB - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.