Handleiding voor het kiezen van de juiste CRM oplossing



SuperOffice Benelux |

Zakelijk succes wordt bepaald door de mate waarin een bedrijf kan onderkennen en bepalen wat huidige en toekomstige klanten nodig hebben en een bedrijfsstrategie rondom die behoeften kan opzetten. Dit wordt aangeduid als klantrelatiebeheer oftewel CRM (Customer Relationship Management).

CRM is een filosofie waarbij de klant en de behoeften van de klant de kern vormen van alle zakelijke beslissingen. CRM kan vele zaken omvatten: het is een filosofie, een proces en een manier van werken. En er is natuurlijk de software die dit alles ondersteunt. CRM helpt grote en kleine bedrijven concurrerend te blijven. Het helpt uw bedrijf te groeien, uw klanten te beheren, verkoop- en marketingactiviteiten bij te houden en tijdig nauwkeurige rapporten te genereren. Met de juiste CRM-oplossing kan een bedrijf meer producten verkopen aan bestaande klanten en het bedrijf beter beheren, zodat toekomstige klanten niet verloren gaan door inefficiëntie.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Handleiding voor het kiezen van de juiste CRM oplossing - ICTwhitepapers.nl

Voorletters / voornaam

Achternaam

Bedrijfsnaam

Zakelijk e-mailadres

Telefoonnummer




* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.