Op weg naar klantloyaliteit



GX software |

Steeds meer organisaties verlenen service via hun digitale kanalen. Maar helaas levert deze digitale service vaak nog veel frustratie op bij klanten: ze moeten informatie meermaals opgeven, ze worden doorverbonden enzovoort. En dat is doodzonde, want een slechte service tast hun loyaliteit enorm aan. Lees in dit whitepaper waarom een soepele service beter is dan een sublieme service.

Klantloyaliteit

Lees in dit whitepaper onder andere over:

1. Wat loyale klanten u opleveren
2. Wat de grote katalysator is achter klantloyaliteit: een lage customer effort
3. >Op welke 5 manieren u klanten online veel makkelijker kunt maken
4. Hoe er anno 2025 tegen klantloyaliteit aangekeken zal worden

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Op weg naar klantloyaliteit - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.