Putting the ‘i’ in CRM


Waarom SugarCRM niet het management bedient maar de klant

Putting the 'i' in CRM

 

Gratis e-boek

 

Waarom deze whitepaper lezen?

Veel traditionele CRM-tools richten zich op de behoeften van het management. Om de klant echter optimaal te kunnen bedienen, is het belangrijk de medewerker, die in contact staat met de klant, zo goed mogelijk te ondersteunen. Effectieve CRM richt zich daarom op de individuele gebruiker.

Wanneer een organisatie een CRM-systeem implementeert dat is ontworpen met het individu als uitgangspunt, profiteren zowel gebruikers als klanten. Medewerkers worden productiever wanneer ze optimaal inzicht hebben in de voor hen relevante klantinformatie. Daarnaast kan een meer persoonlijke benadering van CRM leiden tot een grotere klanttevredenheid, omdat klanten het gevoel krijgen dat ze erkend en gewaardeerd worden. In dit e-book (Engels) leest u meer over hoe SugarCRM de ‘i’ aan CRM heeft toegevoegd.

 

Gratis e-boek