Putting the ‘i’ in CRM



BrixCRM |

Veel traditionele CRM-tools richten zich op de behoeften van het management. Om de klant echter optimaal te kunnen bedienen, is het belangrijk de medewerker, die in contact staat met de klant, zo goed mogelijk te ondersteunen. Effectieve CRM richt zich daarom op de individuele gebruiker.

Wanneer een organisatie een CRM-systeem implementeert dat is ontworpen met het individu als uitgangspunt, profiteren zowel gebruikers als klanten. Medewerkers worden productiever wanneer ze optimaal inzicht hebben in de voor hen relevante klantinformatie. Daarnaast kan een meer persoonlijke benadering van CRM leiden tot een grotere klanttevredenheid, omdat klanten het gevoel krijgen dat ze erkend en gewaardeerd worden. In dit e-book (Engels) leest u meer over hoe SugarCRM de ‘i’ aan CRM heeft toegevoegd.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Putting the ‘i’ in CRM - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.