Redenen waarom een CRM systeem bij u wel slaagt!


Redenen waarom een CRM systeem bij u wel slaagt!

CRM excellence |

Veel CRM gebruikers hebben het gevoel dat ze achterover kunnen leunen zodra hun CRM systeem geïmplementeerd is. Niets is minder waar en daarom lijkt het alsof vele CRM projecten mislukken. In dit whitepaper leest u 9 succesfactoren waardoor een CRM project in uw bedrijf wel slaagt.

CRM is geen project

Een project heeft een begin en een eind. CRM is nooit klaar en heeft dus geen einde. CRM is slechts een andere manier om klanten te werven en
te binden. We moeten echter hiervoor nog steeds ons uiterste best doen. U wilt continuïteit voor uw organisatie, u moet dus altijd klanten werven, behouden en verder ontwikkelen. Conclusie: CRM is een strategie die het mogelijk maakt om klanten te werven, te behouden en verder te ontwikkelen. In dit whitepaper krijgt u handvaten aangereikt, om CRM een goede kans van slagen te geven.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Redenen waarom een CRM systeem bij u wel slaagt! - ICTwhitepapers.nl

Voorletters / voornaam

Achternaam

Bedrijfsnaam

Zakelijk e-mailadres

Telefoonnummer




* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.