Van klant tot ambassadeur



Teamleader |

Klanten anno 2019 zijn niet te vergelijken met de klanten van 2007 en al helemaal niet meer met klanten uit de vorige eeuw. Times have changed en de komst van het internet heeft daar een belangrijke rol in gespeeld. Met het internet kwamen ook termen als customer-centric, klantgericht en customer focused. Het lijkt misschien om wéér een hype te gaan, maar vergis u niet! Klantgericht ondernemen is een must.

Het e-boek Van klant tot ambassadeur bevat praktische tips en best practices om uw klanten écht centraal te zetten. Klantenbinding is minstens even belangrijk als klantenwerving – maar daar houdt het niet op. Moderne ondernemers maken ambassadeurs van hun klanten.

LEES DIT WHITEPAPER

U ontvangt dit whitepaper op het vermelde e-mailadres. | Uw privacy* is gegarandeerd.

Van klant tot ambassadeur - ICTwhitepapers.nl

Zakelijk e-mailadres



* Privacy
De gegevens van uw aanvraag zijn en blijven uitsluitend bekend bij het ICT informatiecentrum. U wordt dus niet benaderd door externe partijen. Lees ons privacystatement of bel ons als u hierover vragen heeft. Wij zijn bereikbaar via 085 40 10 218.

** ICT nieuwsbrief
De ICT nieuwsbrief informeert u iedere twee weken over relevant ICT nieuws, belangrijke ontwikkelingen, inspirerende blogs en nieuwe gratis media van het ICT informatiecentrum. Zo weet u altijd wanneer nieuwe informatie beschikbaar is over het ICT thema dat belangrijk voor u is. Afmelden voor deze nieuwsbrief kan ieder moment.